Staff
Werken bij ALTEN
ALTEN Nederland beschikt over een groot backoffice team, dat zorgt voor de dagelijkse ondersteuning op het gebied van Recruitment, Finance, HR, Facilities, Communicatie en IT. De teams bestaan uit vakkundige én gedreven collega’s die veel waarde hechten aan teamverband en een goede sfeer op de afdeling.
Lees hieronder meer over de stafafdelingen:
Recruitment | Finance | HR | Communicatie Facilities IT | Vacatures
Stafafdelingen
Recruitment
Als Corporate Recruiter bij ALTEN ondersteun jij een team van Business Managers bij het invullen van de openstaande vacatures. Je richt je hierbij op de werving van hoger opgeleide professionals die binnen onze organisatie in dienst treden.
Je benadert de kandidaten en voert de eerste gesprekken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het verdere sollicitatietraject. Je zorgt ervoor dat dit vloeiend en snel verloopt en dat alle betrokken partijen op de hoogte worden gehouden van de voortgang.
Naast het operationele deel, ben je nauw betrokken bij alle overige recruitment gerelateerde aspecten. Hierbij kun je denken aan de organisatie van beurzen, events, open avonden, maar ook aan het onderhouden van contacten met hogescholen, universiteiten en studieverenigingen. Kortom, de rol van Corporate Recruiter bij ALTEN bevat diverse uitdagende en afwisselende componenten!
Finance
Het Finance team speelt een belangrijke rol in het verantwoorden en controleren van de financiële processen en resultaten van onze organisatie. Het team dat bestaat uit Controllers, Accountants en Office Managers is werkzaam vanuit drie van onze kantoren in Nederland. Samen zijn zij verantwoordelijk voor het verwerken van facturen, het maken van financiële rapportages en het bewaken van de administratieve processen.
Op onze Finance afdeling lopen de uitdagingen uiteen van de facturatie, debiteuren-/crediteurenadministratie, tot de maandafsluiting, jaarrekening, het maken van begrotingen, rapportages en dashboards. Ben je geïnteresseerd in de vacatures op onze Finance afdeling? Kijk dan hieronder voor onze openstaande vacatures.
HR
Het HR-team van ALTEN Nederland opereert vanuit de vijf locaties en bestaat uit 9 medewerkers. Het team zorgt voor een complete en up-to-date personeelsadministratie. Hierbij heeft ieder teamgenoot een focusgebied. Hierbij kun je denken aan specialisatie in ziekteverzuim, wagenparkbeheer, pensioencontracten en regelingen voor expats en internationale contracten.
Herken jij je in de eigenschappen initiatiefrijk, accuraat en ondersteunend? Bekijk dan onze HR-vacatures!
Communicatie
De afdeling Communicatie binnen ALTEN richt zich zowel op interne communicatie voor alle onze medewerkers, maar ook arbeidsmarktcommunicatie en marketing (richting in onze klanten). Het team is verantwoordelijk voor het produceren van content, die je op onze website en social media kunt terugvinden. Daarnaast organiseren zij events, zoals ons Test of Innovatie seminar voor klanten en round tables, naast diverse soorten events voor kandidaten (van vakinhoudelijke sessies tot open avonden). Kortom, de activiteiten van de afdeling Communicatie zijn zeer divers en uitdagend!
Facilities
Het team van Facilities biedt ondersteuning op uiteenlopende vlakken binnen ALTEN. Uiteraard zijn zij verantwoordelijk voor het gebouwbeheer, de inrichting en alle bijkomende voorzieningen. Alle kantoren van ALTEN hebben dezelfde uitstraling en zijn voorzien van alle comfort om zo prettig mogelijk te kunnen werken vanuit één van onze kantoren. Daarnaast coördineren zij events, catering en de receptie.
IT
Onze afdeling IT is verantwoordelijk voor de IT infrastructuur van ALTEN, de bijbehorende hardware, security en helpdesk ter ondersteuning van onze collega’s.