Ondersteunende functies
Ondersteunende functies, jullie zijn de hoekstenen van de Groep en dragen bij aan de groei! Benut je potentieel
Als je bij ALTEN als Ondersteunende Functie komt werken, werk je aan betekenisvolle projecten, versnel je je persoonlijke en professionele groei en ontwikkel je je in een stimulerende omgeving, waar expertise en samenwerking elkaar ontmoeten.
ALTEN Nederland heeft een groot backoffice team dat zorgt voor dagelijkse ondersteuning op het gebied van Werving, Financiën, HR & Vloot, Talentontwikkeling & Training, Inkoop & Kantoor, Juridisch, Communicatie en IT-ondersteuning.
Bij ALTEN komen betekent deel uitmaken van een werkgever die voortdurend evolueert. We waarderen de vaardigheden van onze talenten en geven ze graag verantwoordelijkheden. We zijn ook toegewijd aan jouw opleiding om je prestaties te waarborgen en je van de nodige tools te voorzien om te reageren op veranderingen en ontwikkelingen op de markt.
1,000+
medewerkers in ondersteunende functies
150+
carrière-interviews per jaar
100+
interne mobiliteiten
22%
promotiepercentage
Waarom kiezen voor ALTEN?
referenties van onze ondersteunende functies
“Ik heb voor ALTEN gekozen omdat het een grote groep is met veel kansen, zowel op het gebied van interne mobiliteit als evolutie. En ik heb geluk dat ik een veelzijdige functie heb: ik kan veel vaardigheden benutten.”
Sarah – Sales Administration Controller
“In bijna 10 jaar carrière bij ALTEN heb ik gezien hoe mijn functie zich heeft ontwikkeld tot een transversale rol: werving, management, training en employer branding. Elke dag blijf ik leren en me ontwikkelen.”
Thibaud – Recruitment Manager
“Na 10 jaar in wervingsfuncties binnen ALTEN had ik de kans om een nieuw beroep te leren terwijl ik begeleid werd. Er is niets beter dan jezelf blijven uitdagen, je vaardigheden te verbreden en dagelijks te bloeien.”
Anne-Mallory – HR Admin Manager
WAT IS HET WERVINGSPROCES VOOR BUSINESS MANAGER BIJ ALTEN?
ALTEN ondersteunt je in elke fase van je carrière
Jouw onboardingsproces
We willen dat je je vanaf je eerste stappen bij ALTEN meteen thuis voelt! Daarom organiseren we, naast een opleidingsperiode waarin je vertrouwd raakt met je nieuwe werkomgeving, twee maanden na je aankomst een integratiegesprek. Dit is de gelegenheid om je eerste carrièrestappen te evalueren en te reflecteren, samen met je loopbaanadviseur en recruiter!
Management van jouw skills
We investeren voortdurend in de ontwikkeling van de vaardigheden van onze medewerkers om hun efficiëntie en prestaties te bevorderen, en om de deur naar interne mobiliteit binnen de Groep te openen. Projectmanagement, persoonlijke ontwikkeling, IT-begeleiding, zakelijke vaardigheden, kantoorautomatisering, talen, veiligheid en ongevalpreventie… er zijn talloze manieren waarop wij onze medewerkers ondersteunen.
Jouw ontwikkelingsmogelijkheden
Je loopbaanadviseur staat klaar om je te helpen een geschikte positie te vinden die aansluit bij je carrièreambities en in lijn is met de groeidoelstellingen van de Groep. Ondersteunende functies omvatten een breed scala aan veelzijdige beroepen en bieden enorme mogelijkheden voor vooruitgang en ontwikkeling van je talenten. ALTEN biedt loopbaanpaden waarin je hiërarchisch of functioneel kunt doorgroeien, tussen beroepen en vakgebieden.
Live the international experience!
Ben je op zoek naar een spannende uitdaging? ALTEN biedt geweldige internationale carrièremogelijkheden voor betrokken talenten en experts.
Als je wilt deelnemen aan de meest innovatieve technologische projecten, je vaardigheden wilt ontwikkelen en nieuwe, multiculturele omgevingen wilt ontdekken, sluit je dan aan bij ALTEN internationaal!
Wil je bij ons komen werken?